deletedmom734 Canım 19+2 deyim ne yersem yeyim karnım davul gibi şişiyor aşırı gaz sorunum var :(( sürekli çişe çıkmaktan bitap düştüm artık başka bir belirtim yok arada sırada ağır olmayan bulantılarla devam ediyoruz... sen nasılsın:)
Deletedmom82 deletedmom734 bende de ne yesem Karnım aynı inip şişiyo valla bulantılarım hiç yok tuzlu yemiyorum hep tatlı erkek olcak inşallah iyiyiz şu an ya işte beni korkutan tek şey hissetmiyorum daha bebeğimi