Poyrazcan123 suni sancıyla doğum yapan biri olarak söylüyorum cnm içini ferah tut Allah’ın izniyle bir bakacksn bebeğin sağ salim kucağında olacak inşallah,bende ne sancı ne açılma hiç birşey yoktu ama herşey bebeğim doğana kadar bir buçuk ay oldu rüya gibi geldi geçti sanki herşey darisi hayırlisi ile sana da olsun inşallah 🙏🥰