Bilgeee58 valla ben de 3 lt su içerim her gün ama 5. Aydan itibaren ayaklar şiş, 30. Haftadan itibaren eller, yüz falan şiş. Allahtan yaza denk geldi de terlikle geçiştirdim. Ayakkabılar olmuyor. Hatta sağ elimde uyuşma bile var. Karpal tünel sendromum da hayırlı olsun.