Herkese merhabalar. Bu aralar psikolojim çok iniş çıkışlı durup dururken modum düsüyor enerjim gidiyor. Bu corona haberleri psikolojimi iyice bozdu acaba bogazım mı agrıyor acaba halsizligimin sebebi corona mı diye düsünüp duruyorum korkuyorum ve bu enerjimi iyice almıs durumda yarın kontrolum var ona bile hevesim yok kendimi kötü hissediyorum bi gün iyiysem ertesi gün boyle oluyorum. Nolucak bu işin sonu bilmiyorum 😶☹