Riskli gebelikti benimki.miniğimin suyu azaldığı için suni sancı verip doğum başlatalım dedik öğlen 11 givi suni sancı verildi tam dört saat yavaş yavaş gitti ama hiç sancı filan hissetmedim açıklığım da olmadı 😢 sonra nstuye bağladık bebeğin kalp atışları düşmüştü sancıyı kaldıramamış ve beni apar topar 5 dk içinde sezeryan olmak için aşağı indirdiler ne olduğunu anlamadım 😂 sonra belden aşağısını uyuşturduk çok gerildim bir anda olunca sonra Anestezi yapanla konuşurken bakmışım miniğim çıkmış 😍😍 ultrasonda 2450 çıkan bebeğim 2720 doğdu 36+5 te ❤️❤️❤️