Miraycaner squat yapmak, merdiven inip çıkmak, pilates topunun üzerinde hareketler yapmak gibi doğuma hazırlayıcı şeyler okudum burada . Bence 37. Haftada falan başlanabilir bu tarz egzersizlere çünkü iki merdiven çıktık diye hemen çocuk doğacak değil yani, en azından fizyolojik olarak rahat bir doğum için kendimizi hazırlamış oluruz. Daha 13. Haftamdayım, doktorumun izniyle 20. Haftamdan sonra hamile pilatesine başlayacağım inşallah 🥰 her gün 30-45 dk yürüyüş yapıp fiziksel olarak zinde kalmayı istiyorum 💜💜🙏🏼