Güzel anneler 11 haftalık gebeyim kan testim de kızamık hastalığı geçirmiş yada geçiriyor olarak görünüyor ama bende öyle bir rahatsızlık yok geçirmedim de bunun da bebekte bir özür olacağını söylüyorlar benim gibi bir sorun yaşayan oldu mu yardımcı olur musunuz