Cicekkiz1 Bugün 33+5 olduk. Muayene olduğum doktor bu vitamini kullanmamı söyledi. Daha önce hiç omega kullanmadım. Acaba bu omega 3 vitamini kullanan var mı? Ya da şöyle sorayım. En iyi omega 3 hangisi almak istiyorum da
Civcivim000 Cicekkiz1 doktor bana imom verdi ama kokusu çok kötü kullanamadım durumu anlatınca regenesis Max yazdı ama almadım henüz o kadar para verdim diğerini kullanmayı deniyim bi süre daha diyorum yine olmazsa ikinci önerdiğini alıcam mecbur
Cicekkiz1 Teşekkür ederim cevaplarınız için. Sanırım imom kullanıyor herkes genel olarak. Ben de onu aldırayım zaten son 1 bucuk ayım 😊
Cicekkiz1 annesinin_beybisi 🤣🤣napayım başka türlü bakılmıyordu 🤣şimdi başlığı 2. Kere de değiştiremiyorum kaldı öyle iyi mi🤣
GizemSckn Cicekkiz1 Canım banada “INNATE” diye özel hap verdi 65₺ yanlış hatırlamıyorsam. İçeriği çok iyi baya vitamin içeriyo omega da dahil…. Hatta sağlık ocağının verdiği demir ilacını bile içme zaten içerisinde var demişti tek INNATE yi kullanıyorum.
sumeyraballl Cicekkiz1 bende almoni kullanıyorm bebek gelişiminde çok etkili demişti doktorm ama her eczanede bulunmuyor evime yakın bir eczane var ordan alıyorm bi orda bula bildim başka eczanede bu markayı bulamadm