Betfer İnan ki geçen hafta hep açtım gebelik şekerim var yükselir de bebeğe zarar gelir diye açlıktan Miğdem bulanıyo , kahvaltı sıkı güzel yapıyorum ötekiler ne gelirse önüme işte sadece şeker olduğu için 2 2,5 saatte bi ara öğün ana öğün yemek yemek zorunda kalıyorum ama şekeri planlar benim gibi 2 3 hafta önde bebekleri benim karnı 4 gün gerideydi bile dün hiç sormadım aşırı takıyorum artık neyse ne dedim geldim taktıkça takıyo insan yemeğini ye düşünme o zaman hiç kilo almıyo çünkü ama elinden geldiğince sabahları 2 haşlanmış yumurta ye ve haftanın 3 günü et yemeye çalış günlük 2 bardak sütünü iç ayran elinden geldiğince iç soluna yat kuzum elimizden bu gelir başka yapcak bi şeyimiz yok alanı alıyorlar artık