marbling10 sunashn50 kafa karışacak bir şey yok, kaç günlükseniz 30 a böleceksiniz. 24*7=168 +3=171 gün eder, onu da 30 a bölünce 5 ay 21 gün çıkar
marbling10 meltemcanli o zman 10 aylık mı doğuruyoruz sizce :) ayın periyodu bellidir tıpta haftalık geçer zaten, ay konusunu biz ne zamandır gebe olduğumuzu anlamak için söylüyoruz. Kaç aylık evli olduğumuzla aynı mantık. yani 30 a bölünür
meltemcanli marbling10 9 ay 10 günlük doğuma gittiğinizde 10.aya girmiş olursunuz doktorunuza sorabilirsiniz iyi akşamlar ☺️
Liyuzamom marbling10 evet hamilelikte 1 ay 28 gün olarak geçiyor. 0 yüzden 9 ay 10 gün oluyor 😁 21 haftalık gebeysen 5. Aydasın demektir. 22. Haftada 6. Aydasın demektir. Yani hamilelerin ayı 30 çekmez canım 🤣
marbling10 meltemcanli 10. Aya girmek başka 10 aylık olmak başka. Sizin mantığınızla gidersek 10 aylık demek lazım 40/4 = tam 10 yapar çünkü.
marbling10 meltemcanli hem siz de söylediğiniz gibi bakın 40 hafta 9 ay 10 gün ediyor. Yani 1 ay 30 gün üzerinden hesaplanıyor🤭 o zaman siz de hem fikir olduğunuza göre sorun yok. İyi akşamlar
Oglusununannesii65 Rabiahilall yaaa öyle mi çok sevindim canım benim sağlıkla gelsinler insallah Şafak 88🥰 cinsiyet nedir ❤️
marbling10 mehmel54 açıkladım aslında hesabı basit 25*7= 175 gün yapar( ki bu gün sayısı uygulamada yazıyor zaten hesaba bile gerek yok, onu direkt 30 a bölerseniz kaç aylık olduğunuz çıkar) 175÷30= 5 ay 25 gün yapar. 6. Ayı doldurmanıza 5 gün kalmış
mehmel54 marbling10 yani 5 gün sonra tam 6 aylık diyeceğim dimi benim bu hesapta çok kafam karışıyor sizide uğraştırdım kusura bakmayın 🙄
marbling10 mehmel54 evet tam 6 ayı doldurmuş oluyorsunuz 7. Ayın içine giriyorsunuz. Yani şimdi mesela ben 31 yaşımı doldurdum, 32. Yaşımı yaşıyorum ☺️ öyle gibi düşünün