Senemseninle telaslanma cnm her hamilelik bir olmaz bende ilk hftalar surekli doktora giderdim belirtim yok bebegime birseymi oldu diye oysaki doktorum bu duruma sevinmelisin sanslisin dedi kimileri belirtili hamilelik kimileri belirtisiz hamilelik gecirir ilerki hftalardada cikabilir belirtiler cikmayabilirde cok takma kafana bu durumu stres olmasin snde😘