Oncelikle Size cevizin önemini söyle anlatayım kizima hamile iken 25 haftamdan itibaren bebeğin kafası küçük dediler karnından sıvı alıcaz dediler bebegin ölmesine ve yasamsina sen karar vereceksin dediler izin vermedim sürekli ceviz yemeye basladim ve doktora kontrole gittigim de doktor her ne yapiyorsan devam et dedi beyin ve kafa gelişimi düzelmeye başlamış dedi ve ben sürekli yedim çok şükür kızım gayet normal ve sağlıklı doğdu eğer cevizi tüketmiyorsanız suyunu içmeyi deneyin geceden suya koyup sabah için ama mutlaka bir şekilde tuketin