Kizlar takipli oldugum ozel hastanede 32+0 rapor alicaktim pazartesi gunu yalniz acil tansiyon yuksekliginden dolayi almaya gidemeden acile kaldirildim burdada 3gundur yatiyirum yalniz raporu burdan alicam burda yattigim icin burdada 33+4 gozukuyotum bu fark ssk da sikinti olurmu 32 de calisabilir raporu olmasimi gerekiyirdu bu sekilde direk 33+4 rapor gozukse neolur basina gelen varmi bilgisi olan