Ayselsuna kolaylıklar dilerim canım,benim 1 yaşında kızım var ikinciye de 13 haftalık hamileyim ama daha da rahatlama dönemine girdim sayılır ilk zamanlar normalde kızımdan çok daha ağır bol bulantılı,uykulu ve halsiz,iştahsız geçiyordu bir de sinirli,doktor bu kez cinsiyeti erkek dedi ama bakalım hayırlısı umarım aynı kalır çünkü cinsiyeti değişen değişene önemli olan sağlık olsa da önce 😁