greybrde Haftam çok şükür 🙏🏻 Yalancı sancı ile kendi sancımı karıştırmamak namına merak ediyorum ne zaman olur yaşancı sancı💕
Zeyyyn greybrde 28den beri yaşıyorum ben 36 ya giricem yalancı sancıyı erken yaşayınca 40 bulmam doğururum diye düşünüyorum bakalım 🤣
Hilal-95 greybrde bende 30 haftadayım etrafimda herkes soruyor varmı böle şeyler diye yok diyorum şaşırıyolar anlamadm 🤦🏻♀️ Benmki dönmedi sanırım bebek doğum pozisyonu alınca baslıyor vücut kendını doğuma hazırlıyor diyolar hayırlısı🙏🏻
greybrde Hilal-95 benim ki hep sağ tarafta hissede biliyorum demekki dönmediği için yaşamadım henüz 😃
Defne-06 Hilal-95 benim doğum pozisyonunda. Arada sol kasığıma giren ağrı dışında bir şeyim yok. Bence o da yalancı sancı değil.😂🤷🏼♀️ Bakalım artık.😌
Hilal-95 greybrde benmkide hep sağda erkekmi🤣 bende poposu felan sanıyorum şişiriyor bazen kafasıymış döner dedi doktor dönmese sezaryen dedı😔🤦🏻♀️ Hayırlısı tabı ama ben normal istiyorum
Hilal-95 Defne-06 oyuzden ağrılar olablıyomuş bende yok ağrı felan bazı kadınlar yürüyemiyor bile ya görüyorum zorlanıyolar baya 😬