Buseikra34 busra1997alpaslan2021 Bende 33de gideceğim doktora kilosuyla ilgili bişy dedi mi doktorunuz
Kereminannesiiiiiii busra1997alpaslan2021 dün gittim doktora bugün tam 33.0 2200 kg dı doktor haftasıyla uyumlu dedi boyu ise 46 cm erkek bebek.
yoncakns busra1997alpaslan2021 doktor bir problem olmadığını söyledi. Son zamanlar çok hızlı alıyorlarmış öyle dedi. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız sizde
busra1997alpaslan2021 Kereminannesiiiiiii uuuu uzun boylu olcak sizin bebis masllah bizim minyon olcak dedi doktor bakalim 😀
Kereminannesiiiiiii busra1997alpaslan2021 evet doktorumda hep öyle diyor ama bende uzunum eşimde uzun normal yani 😄