sunashn50 Detaylı ultrasonda bebeğimin böbreğinde büyüme olduğunu söyledi doktor endişe edicek bişey yok takip edilir 1 yaşına kadar sonra kendi geriler dedi ama içimde Bi sıkıntı oldu başına gelen varmı acaba 😔
Busrakrkya sunashn50 bizimde öyle . Takip edilir düzelebilir dedi doktor ama böbreğe zararda verebilir dedi . 8. Ayda bakılır eğer hala büyukse doğduğunda müdahale edilir dedi . Bu arada bebeğinizin cinsiyeti ne
Busrakrkya sunashn50 benimde erkek 🥰 doktor erkeklerde görülen bı durum dedi . İnşallah düzelir sağlıkla kucağımiza alırız ❤️
Annesininbitanesi1 Busrakrkya evet dediğiniz gibi Burdada nerdeyse hergün post görüyorum bu böbrek genişliğiyle alakalı benim bebeğimde erkek bizdede var genişleme doktor sorun olmaz dedi ama inşallah tabi 🙏🙏