Eyluls_mom Adet günümde test yaptım ikinci çizgi silik çıktı hastaneye kan testi yapmaya gittik 10.76 pozitif çıktı değerim adetim 3 gündür gecikti bu sabah test yaptım ama negatif çıktı sizce ne oluyor🥺
Duy_gu Eyluls_mom adetin 3 gün geçmiş 10 güne kadar bekle sabret canım normalde 5 üstü pozitif ama beklemek daha iyi bekle ve sonra kan testi ver diğer idrar testleri adet günlerin olduğu için yanılabiliyor
Duy_gu Eyluls_mom doğrudur benimde ilk gebeliğim inşallah hayırlısıyla alırız kucağımıza yavrularımzı🤲🌼