Yenibiranneee Kızlar ben 20. Haftadayım ama göbeğim sanki üç aylık gibi çocuğun ağırlığı 350 gram ben inadına kilo veriyorum sizce bi sorun var mı ben mi abartıyorum 🙄 ayrıca henüz hissetmiyorum hareketlerini korkuyorum
greybrde Yenibiranneee 23ten sonra göbek çıkıyor bende 8. Aya girdim 32 haftalık hamileyim sanki 5 aylıkmış gibi göbeğim var kimse inanmıyor 8 aylık olduğuma 😀 kilosu gayet güzel bebeğimin hatta boyuda fazlasıyla uzun haftasına göre doktor iç karnın geniş dedi
yigitegenin_annesi Yenibiranneee ben 25 haftalıpim benımde göbeğim çok küçük 🧚♀️ 😂kiminin 8. Ayda çıkıyor bu gidişke sıfır göbekle doğuma gidicem iç karnım geniş seninde öyledir
yigitegenin_annesi Yenibiranneee bebeğin kilosuda gzüel o haftalarda 350 400 arasıdır normal geldi bana