Mest12 Kızlar Balıkesir’de nerde doğum yaptınız lütfen iyi doktor bilen varsa yazsın Sezer’den olucam ve korkuyorum iyi birisine gitmek istiyorum
Nazliadymn-1 Mest12 Alaattin kaçar gidiyorum özel olarak gerçekten mükemmel biri şehir hastanesi de çok güzel ben düşük riskim olduğu için Alaattin beye gidiyirum
Happygul Mest12 ben de devlette tugban hanıma gıdıyorum tahlıllerı vs devlette yaptırıyorum.ertan adalıya gıdıyorum bır de sonuclarımı ona gosterıyorum suan 39.hftalıgım dogumumu ertan bey yapıcak sevgı hastanesınde
Mest12 Merve-1109 ay inşallah iyi anlayışlı ve işinden anlayan bi insandır tam adını alabilirmiyim bide çok sağolun bu Arada 🙏🙏
Mest12 Happygul ya ben niye tuğban hanıma randevu bulamadım kafam çok karışık napacağım ben ya nasıl bi doktor seçicem 😓😓😥
Happygul Mest12 bıraz zor randevu almak.2hftalık randevu acılıyo buyuk ıhtımal doludur onlar.saat 4gıbı ınternetten mhrs sıstemınden alabılırsn