Eylllllll Kizlar 12 +4 haftaligim dük kontrolde doktorum cinsiyet için tahminde bulunabilirim kız dedi. Çok umutlandim önce sağlık ama bir kızım olsun çok istiyorum ilk gebeliğim doktor tahminleri ne kadarı doğru çıkıyor merak ediyorum bide çok erken değil mi tahminde bulunması için varmı aranizda böyle olan 😊❤️🌺
Mrv1007 Eylllllll ben de ikili taramaya gittim geçen hafta, 12+4′te kız dedi. Bugün tahlil sonucu için gitmiştim, gitmişken tekrar baktı doktorum, yine kız dedi 😊 Ben erkek hissediyordum aslında ilk kız deyince bi şaşırdım ama hemen alıştım bu fikre 😊
Taner91_zemine Eylllllll benim ilk hamileliğimde doğuma kadar kız dediler doğumda erkek olduğunu öğrendim şimdi ikinciye hamileyim baştan kız denildi sonraki konturolum de erkek olduğunu söyledi
Elifmeht61 Eylllllll benim de aynı haftalar kıza benziyor dedi sonra bir hafta sonra diğer doktorum yüzde yüz erkek dedi uzun süre şehir dışında kalmam gerekti burda da yüzde doksan kız dediler sonra detaylı ultrason da erkek olduğu ortaya çıktı 🙈 yılan hikayesine döndü bizim cinsiyet
Mrv1007 Elifmeht61 benim de kız dedi doktorum 12+4′te ve 13+1′de ama yine de bir ay sonra daha net bir şey söyleyebilirim dedi. Eşim aşırı kız istiyor dün kıyafet bile aldı kızımıza 🤣 ben hep bir yandan erkek hissediyorum, böyle sizin gibi durumları okuyunca sanırım ayrıntılı ultrasona kadar emin olamayacağım 😂
melek6161 Mrv1007 14+6 da kız dedi Hep kızım olsun istemişimdir😍 ama ayrıntılıyı bekliyorum Değişir filan diye🤷♀️ Rüyada da her aksam erkek bebek görüyorum 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Elifmeht61 Mrv1007 ben hep erkek istedim doktor kız diyince tabi sağlıklı olsun da ne olursa olsun dedim bir hafta erkek dediklerinde aşırı sevindim yalan diyemem ama ayrıntılı ultrason a kadar hiç birşey net olmuyor 🥰
ruveydagil-derler 12+4 de kız tahmin edildi, çevremde herkes kız diyordu ben erkek hissediyordum :) eşim de kız hissediyordu. Kız babası olucam diye havalara girdi. Değişme olasılığını bende merak ediyorum. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Mrv1007 melek6161 gönlüne göre olur inşallah, ben hep erkek istiyordum ama doktor kız dedikten sonra kız cocuklarının kıyafetlerine falan bakıyorum canım çekiyo 🤣🤣🤣
Bsra_bhsi Bana da doktor 10 haftalık gözüktü ultrason da bebek erkek dedi ama kendi doktorum 16 olmadan nasıl gördü dedi bende eşimde merakla bekliyoruz ikimizde kız istiyoruz ama doktor oğlan diyince erkeğe adapte ettik kendimizi bakalım yarın ikili tarama testimin sonucu var kontrolüm de var 13 haftaligim cinsiyeti söyler mi bilmiyorum devlete gidiyorum
Mrv1007 Elifmeht61 aynı durumdayız valla kız kıyafetlri falan aldı arkadaşlarım daha şimdiden🤣 ama ben hep belki değişir falan diyorum 🤣