Benmkide cevap verirdi uzun uzun anlatırdı ama sanırım bende mi çok yordum kadını bilmem mavi tikini kapatmış heralde 😀 çevrimiçi olduğu halde cevap yok yada görmedi yazdığımı ama 1 gün geçti zaten bu 2. Doktor değiştirmem artık değiştirmek istemiyorum daha doğum parası vs konuşmadık 23cu haftadayim bakalım bı sonraki gdiisimde herşeyi konsuurum ins🙏