gizzzy35 korkmayın tabikide kimseyi korkutmak için demedim sadece bu forumda çok karşılaştık tabikide tutanlarda var. Bunu söylememdeki asıl amaç nasipte ne varsa o şekilde olacak. Tedavimiz bizim desteğimiz, elimizden geleni tabikide fazlasıyla yapıyoruz güzel sonuçlar almak için. Ne güzel ki sizin hayırlı haberlerle sonuçlanmış tedaviniz maşallah 🧿 ☺️Sadece aşılama yaptım illa olur mu, X kişisi aşılama yapmış tutmuş benim ki olmadı gibi şeylere çok takılmamak lazım. Bende bu ağır sürecin içerisindeyim ama her an kendime hatırlattığım tek şey nasibimde ne varsa öyle olacağının gerçekliği 🐣