Zumranurelsev Beta hcg adet olacagim gün yapildi yani gecikme olmadan 104 çıktı(özel bir hAstanede )pazar günü yapilmisti.bi gün arayla tekrar bakildi fakat saglik ocaginda 177 çiktı.yarin yani persembe tekrar gidecegim.hemsire guzel dedi ama 104 un iki kati degil ya acaba cihazmi farkediyor farkli yer diye
Papatya-Kokusu Zumranurelsev 2 gün arayla aynı yerde aynı saatlerde kan verin lab farkı oluyor sonuçlarda
lunam Zumranurelsev %60 65 civarı artması da yeterli oluyor. Ama cihaz farkı da vardır bu durumda. Sağlık ocağında tekrar verin siz en iyisi, bi de o şekilde kontrol edin. İnşallah sağlıklıdır 🌸
gokcekocyigit07 2 güne bir 2 katına çıkması bekleniyor genelde ama bazen artış yavaş da olabiliyor, siz beta takibi yapın yine de, hakkınızda hayırlısı, Allah sağlıkla tamamına erdirsin 🤲
Zumranurelsev ikiprensesannesii gun asiri olunca degilmi pazar gittim birde sali oylemi iki gun olunca iki kat artar anlamadim ama
ikiprensesannesii Zumranurelsev %60 artmasi yeterli canim o yukselir bi kac gun daha bekle daha adetin bile gecmeden vermissin normal degerin