CaglaNr 10 tanede çocuk doğursam spinal doğumu tercih ederim ama ameliyathane ekibiylede alakalı bir durum içeride görevli hemsire ve anestezi ekibi dakika dakika yaşayacağım şeyleri anlattılar ‘abla şimdi biraz tansiyonun düşebilir sakin ol doğal bir durum hemen düzelicek’ veya bebek çıkarken ‘hafif sarsıntı hissedebilirsin ama acı hissetmeyeceksin sakin ol’ gibi benim sürecim çok güzel geçti şimdi yine spinal doğum tercih edeceğim kısmetse , ama arkadaşım spinal diye girdi dayanamadı panik yaptı genele çevirdiler kendinizi ameliyathanede düşünebiliyorsanız üstesinden gelirim diyorsanız bebeğinizi oan görmek gerçekten büyük motive eder🙏🏻 İnşallah güzel bir süreç geçirirsiniz