Daisytopian harika hn, salih bey ve ahmet bey e gittim.
harika hn dan memnun kalmayıp rutin kontrollerime ve sürecime salih bey ile devam ediyorum. Gözüm kapalı salih beyi öneririm :)
ahmet bey, perinatolog. 2li tarama testiyle tanıstım kendisiyle. Ondan da cok memnun kaldım. Fakat 1 kere muayene oldum, düzenliyi bilemem.
harika hn ı kötülemek istemem benim enerjim tutmadı ama çok olumlu referans veren yakın arkadaslarım vardı. Deneyimlerim bu sekilde ☺️