eliffkrts Tugceesss gayet iyi 33te 2400dü benim iyi beslemişsin demişti doktor hemen hemen aynı sağlıklı
Nisansimge Tugceesss bende bugün 34+6yım kontrolüm vardı 2500kg 46 cm çıktı 😃gerçi doktor Bi ara laf arasında biraz ufak kızımız ama iyi yine 37yi görelim yeter dedi erken doğum riski vardıda
Milkshakee Tugceesss 2.700 benimkide 47 cm normal bence kilosu önemli olan o 2 kiloyu geçmesi zaten canım
Bir_tospik_beklerken Tugceesss canım doktorun iyi diyorsa bence kafanda soru işareti kalmasın yani hepimizin bebeği aynı olacak diye bişey yok. Benim bebeğim 34. Haftaya kadar hep sıkıntılıydı gelişim konusunda ama dert etmedim.
Ceren11 37 hafta 2950 3000 arası dedi doktorum benimde o haftalarda öyleydi son haftalar sık sık gittiğimiz için az gibi geliyor kilosu ama gayet iyi 150 gram haftalık alıyolar net 😊
Gzmm14 Tugceesss Benimde dün kontrolüm vardı canım. 34 i. Hafta 2380 gram, 46 cm haftasıyla uyumlu dedi.