Polikistik over hastasıyım benimde kistlerim vardı şubattan beri çocuk düşüncem vardı ve adet düzensizliği vardı 3 ayım yanlış doktor seçiminden boşa gitti bir sıkıntı yoktu hamile kalmam için ama bana bir folik asit dahi vermedi
daha sonra kendi doktoruma gittim adet düzenleyici ve folik asit verdi 2 ay kullandım ve 3. Ay hamile olduğumu öğrendim
demem o ki doğru doktor seçimi doğru teşhis ile olabildiğini kendim gördüm öncesinde çok karamsardım hiç bir doktor sıkıntı var demiyordu sorun yoktu olması için ancak kistlerim var diye tedirgin oluyordum meğersem kistler gerçekten de sıkıntı değilmiş ❤️