Ayın 12sinde aldım oğluşumu kucağıma 37+4de doğası geldi bebeğimin:) eşim kahvaltı hazırlıyordu mutfakta kalktım mutfağa gittim banada birşeyler hazırla dicektim ki suyum geldi eğer bu suysa doğuruyorum dedim eşime ☺️ Elinde sosis tabağı dışarı bir çıkışı vardı benide unuttu 😂 doktorumu aradık duş alıp çıktım hemen sezaryen olacaktım zaten ben gittiğimde herkes beni bekliyordu amaliyathanede yıldız tilbe eşliğinde 😂 oğluşumun ilk ağlamasını duydum o duygu o kadar güzeldi ne kadar ağladım bilmiyorum o kokusu darısı siz bekleyen annişlerin başına