Aynuromer çalışmak zorunda olan evinde doğru düzgün yiyeceği olmayan kadınların çocukları çok kilolu olabiliyor ve ya hep yiyip içen bir annenin bebeği çok zayıf olabilir. Bence yiyip içip yatmakal değil vücudumuzun yediklerimizi bbebeğimize ne kadar ilettiği önemli . Sağlıklı beslenip sağlıklı hareket edilince bence tam kilosunda doğacaktır ki neden hep iri ve kilolu bebek doğurulması gerektiğini neden düşünürrlerki birazda dışarda büyüsün kime ne ya vallahi sinir oluyorum. Bende şu an 9haftalık hamileyim herşeyden tiksindim birşey yiyemiyorum kayınvalidemin sürekli baskıları oluyor bebek vitaminsiz kalacak diye 🤦🏽♀️ çok sinirleniyorum