Medilifegun alininannesiii suwenden onu düğmeli kısa kollu pijama takımı ve 2 tane de askılı emzirme özellikle elbise gecelik aldım 3 u de çok rahat oluyor
momof3 alininannesiii Ben pentiden önü düğmeli bir pijama aldım penyesi çok güzel ütü bile istemiyor.Biraz pahalıydı ama değdi
Bskaymazz1 alininannesiii Valla ben Lcw den aldım kumaşları da pamuk çok güzel oraya bi bakın isterseniz 😇
ogrencianne35 alininannesiii lcw 35 liraya gecelik aldım doğumdan sonra en rahat gecelik bi de pijama takımı aldım onu da lcw 100 liraya aldım önleri düğmeli
Minaminisi alininannesiii Lc waikikiden aldım, uzun kollu pamuklu, önden düğmeli. Aralıkta doğumum. Tavsiye ederim çok güzel kumaşı. İndirime denk geldim 129du, 79a aldım. Bir tanede ilk gebeliğimden geceliğim var ama pijama daha rahat oluyor bana göre😉
alininannesiii Minaminisi bende böyle bişey aldım bugün lc waikikiden olur heralde https://resmim.net/i/uhZpK
Bskaymazz1 alininannesiii Benimkininde biri bu diğeri de pembeli düğmeli bide gecelik aldım o kadar 🙈
Ela20 alininannesiii kendi bedeninizi mi aldınız yoksa her zaman ki bedeninizden bir büyük beden mi tercih ettiniz
Minaminisi alininannesiii evet olur tabi çok güzel.😊 zaten lohusa hali insan yanıyor, çok kalına da gerek yok. Ben bi tane kısa kollu alacağım yanıma, ilk doğumdan tecrübeliyim fena yanarım muhtemelen.
alininannesiii Bskaymazz1 aynısı mı benimkiyle siyah mı aldınız sizde ben tek kalmıştı diye aldım kumaşı da çok güzeldi
Deletedmom_33 alininannesiii ben lcw dreamden tulum pijama aldım ama yazlık o şortlu doğum Şubat’ta sonrasında evde kullanırım diye aldim indirimdeydi. Şimdi kışlıkların çıkmasını bekliyorum 😁
Bskaymazz1 alininannesiii Sabahlık almayı düşünmüyorum hastane odaları sıcak olduğu için tercih etmedim sadece gecelik için sabahlık alıcam 😇
alininannesiii Bskaymazz1 çok soru sordum ama terlik nasıl bişey tercih ettiniz acaba 😄 terlik arıyorum şimdi
Pelit7 alininannesiii Sürekli normalde de giyeceğim pijama takımları aldım trendyoldan lohusa pijamalarını hem beğenmiyorum hem sadece lohusayken giyilip bir kenara atılcak basic güzel önden düğmeli takımlar çok hoş fiyatlarıda gayet uygun
Bskaymazz1 alininannesiii Ay terlik bende almadım sizin aklınızda varsa model olarak benimle de paylaşın 🤦🏼♀️😂