Elfgrcn öncelikle edebinizi bilin bana cahil diyemezsiniz 😂 en azından diyecek kişi siz değilsiniz. Bir de elinizi belinize koyun tam olsun.. keşke annenizde folik asit kullansaymış 😊 siz hiç annenize sordunuz mu o dönem ki meyve ile şuankiler bir mi ? Hadi bir diyelim gereken günlük ihtiyacı kaç tane yiyerek karşılayacaksınız. Boş boş bilgilerle geliyorsunuz burda insanların aklını karıştırıyorsunuz. Biz bakkaldan gidip almıyoruz folik asiti, bize de yazan zaten doktorlar. Ben şimdi size morfolojiyi ve gebelikte fizyolojiyi anlatamıcam, O bahsettiğiniz fazla kullanım gebe olmayan kişiler için geçerli. Kendi fikrinizi beyan ediyorsanız bana göre zararlı diyin, sizin gibi bilmeyen insanlar korkmasın :)