Ezgiilgin canım dr dedi ki göğüsler adet zamanlarına yakın bi şişer acı bi iner dedi. Sürekli ağrıma olmaz dedi. 3.ttrimesterdan sonra cok fazla şişmeye başlar ve çok fazla ağrır dedi. Şimdi ağrımıyor diye üzülme boşa, o zaman çok acıyacaktır dedi. Bebeği de gördüm sağlıklıydı sükür . Ama plesenta aşağı yerleşmiş maalesef :( yukarı çıkmasını bekleriz 20.haftalarda dedi . İnş çıkar. Send göğüslerini takma canım korkacak bişey yokmuş 🙏