Kızlar ben artık hamileliğimin sonlarına doğru geldim ve midem çok kötü normalde süt içiyorum geçiyordu ama dünden beridir uzanamiyorum uyuyamiyorum midemin ağrısına ne denediysem işe yaramadi o yüzden kullandığınız bi ilaç var mı? Belki ilaç fayda eder.