Prenseslerinannesi16 37 haftama giriyorum ve aşi olmadim ama bu ara olmak taraftariyim olanlar yan etkisi yaşadimi acaba?
Milkshakee Prenseslerinannesi16 ben oldum ilk dozu 2.doz doğumuma denk geliyor doğumdan 1 ay sonra 2.dozu olucam doktorumun önerisi. İlk dozda bende yan etki oldu maalesef ama korkmayın herkeste olcak diye birşey yok. Kesinlikle aşı olunmalı ortalık çok kötü çünkü..
Merve5561 Prenseslerinannesi16 dün oldum ben de çok kararsızdım dr olmanda fayda var dedi şuan 31+3 üm 3 hafta sonra 2.dozu olucam sadece kolum ağrıdı o kadar başka bir belirtim olmadı bugün gayet iyi kolum da
3prensessannesii Bu aralar gebelerin çok covite yakalanıp öldüklerini duyuyoruz rabbim kimseye yaşatmasın bende olmak istiyorum ama yan etkisi varmı bebeğe zararı olurmu bilemiyorum iki doktorda danistim ne ol nede olma deriz hastalara bırakıyoruz dedi
Aslan07muci Merhaba ben de oldum.. 35.haftadayım. ilk dozumu 22 de,2.dozumu 28.haftada oldum.. Birincisinde biraz burun tıkanıklığı ve kol ağrısı yaşadım. İkincide hiç bir şey yaşamadım ama kişiden kişiye değişiyor yan etkiler tabi..