Ckayhan Selam kızlar, ben daha yeni öğrendim hamile olduğumu. Ev tipi testlerde ve kan tahlilinde de çıktı. Doktor randevum haftaya ama şimdilik mide bulantısı koku hassasiyeti falan yok, ben de tribe girdim :( sizlerin belirtileri neler?
Denizyildizii Ckayhan illa herkeste olacak diye bişey yok. Ben doğurana kadar bu belirtilerin hiçbirini yaşamadım
Kizce1_ Ckayhan daha ne istiyosun canım ne güzel işte 😊 herkezde aynı olmuyo 9 ay hiç bulantısı olmayan var , 6 7 haftalık olmadan bulantı başlamaz zaten
Ckayhan Kizce1_ ilk gebeliğimde de hissetmemiştim sonra düşük oldu, ister istemez insan yine aynısı mı olacak diye korluyor :(