Znerminn canim kadınlık hormonu fazla salgılandığı için gitsen de fark etmeyecek yine çıkacaklar parana yazık olacak. Ben de doktoruma sordum hem tüyler gene çıkacak dedi hem hormonların etkisiyle vücudumuz cok hassas leke kalabiliyor risk alma sonrasında devam ettir dedi. Agda yapiyorum mis 😁