MistarShiki Selam kızlar ikinci gebeliğim 21+4 haftalık olduk duyun detaylı ultrasonumuzu yaptık şükür herşeyiniz normal ikinci erkeim geliyor şimdiye kadar hep kız dediler 80% iyiki de alişverişe henüz başlamadık anişler sizde durumlar ne 🤗 allah hepimize normal sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏💙
eymaAltndal Bende bugün 21+5 oldum detayliya girmene gerek yok dedi benim doktorum ben aynı şeyleri her kontrolünde yapıyorum dedi ama yinede sen bilirsin dedi ne yapmaliyim sizce hakikaten her kontrolde yarim saat bakiyo sagolsun doktorum ama yinede yaptirsam mi diye düşünüyorum