defneveannesiii Şuan 13 +0 haftalık bebeğim ikinci trimester dönemindeyim değil mi uygulamada hala ilk trimester olarak gözüküyor. Ben mi yanlış biliyorum uygulamada sıkıntı mı var ?
wills defneveannesiii ayy evet suan 13+5 im. Yarin gece 14+0 olacagim. Ben de çok merak ediyordum insallah görürüm ben de yazdığını 🥰
defneveannesiii Sancarefeem öyle mi oluyordu ilk 3 ay diye biliyorum 😂 bekleyelim bakalım ne zaman ikinci trimester yazacak 😂😂