Merhaba güzel anneler, 15 haftaligim normalde bu tür akıntılara pek takılmıyordum ama geçen hafta doktorumuz bebeğin suyu biraz az cumartesi tekrar gel bakalım dedi. Benim sorum şu size sizinde bazen böyle çamaşırda sadece ıslaklık oluyor mu su gibi? Akıntısız. Sadece ıslaklık görüyorum çamaşırda. İster istemez bebeğin suyu mu acaba diyorum. Amniyotikbant testleri varmış ama dogudayim tüm eczaneleri gezdim yok satılmıyor. İnternetten söylesem muayenem zaten cumartesi çağırdı doktor. Sizde de böyle bir ıslaklık oluyor muydu? 😔