Gzmhsyn Kızlar 11 ekimde detaylı utroson giricem 20 haftalık olcam o zamana doğumu konuşmak istiyorum sizce erken mi siz ne zaman konuştunuz bu konular beni tedirgin ediyor ben sezeryan doğum istiyorum kimi doktor normal diye ısrar ediyormuş o yüzden
metehaninannesiii Gzmhsyn daha cok erken cati muayenesine bakarak karar veriliyor sen en 35.haftada konus sezeryan istediğini soyle bilgisi olsun
Gzmhsyn metehaninannesiii bende çatı yaptırmak istemediğim için şimdiden söylemek istiyorum sezeryan doğumda ona gerek yok bence
teletabi Gzmhsyn evet normal istiyordum ama ben doktora doğum nasıl olucak diye sormuştum şuan normal görünüyor demişti 24. haftada dönmüştü yanlış hatırlamıyorsam. Nitekim normal oldu doğumum. Şimdi ikinciye hamileyim 13 haftalık. Hayat ne gösterir bilemem ama buda normal olsun istiyorum
Gzmhsyn teletabi allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊 benimde belimde rahatsızlık var o yüzden istemiyorum normal doğumu bian önce konuşup ona göre hareket ederim diyorum
teletabi Gzmhsyn o zaman erkenden konuşabilirsiniz. Bu gibi durumlarda zaten isteğe göre sezaryen olduğu için bu haftalarda konuşsanız problem olmaz diye düşünüyorum. Bu arada çok geçmiş olsun☺️🙏🏻