Gzmhsyn Ne alacağımı bilmiyorum kış bebeklerine ne alınır ne giycek hiç fikrim yok ama bol bol tulum alayim daha kolay diyorum sizin fikriniz nedir kızlar 😊👼
Eylul2797_ Gzmhsyn bende martta doguracam Allah izin verirse bende tulum düskünğyüm sanki bebegi daha derki toplu gösteriyor baska turlü kucajkarına alınca üstü yukarı kalkıyo pijama asagı iniyo uyuz oluyorum 😀
sehrengiz_8 Gzmhsyn Heniz hiçbir şey almadım erken olduğunu düşünüyorum bir de kışlık sezon ürünleri gelmedi ise gelsin diye bekliyorum. 30 haftadan sonra başlarım hazırlığa bir şeyler almak için biraz karnım burnumda olsun öyle alış veriş yapayım istiyorum 😀😀
Merveikratanem Kızlar patikli pijama önermem fazla küçük kıyafet almayın çok çabuk büyüyorlar içine sığmıyorlar
3prensessannesii Bende şubata doğumum rabbim nasip ederse 2 tane pamuklu bataniye aldım ne kalın nede ince tulum aldım bi kaç tane bebek içinde rahat etsin diye şimdilik bunlar dahası gelecek zamanla 🤗