Merhaba kızlar 36+3 haftalığım akşam sabaha kadar süren bel ağrım ve kasıklarımda ağrı oldu sabah biraz biraz gecti ama gün içinde ara ara geliyo bebek bi yere toplanıyo karnım cok kasıyo sık sık ıdrara cıkmada oldu 38 de doktorum zorunlu sezaryan la alıcak tı ama daha erken olucak galiba