Ee biraz geç kalmışsın bu endişeler icin :) çocuk sahibi olmak kişinin kendi bileceği iştir.
Üç yıl sevgililik dönemimiz olmasına rağmen maddi manevi hazır olmak icin evlendikten sora üç yıl bekledim. Planladığım dönemde Allah nasip etti. Evliliğimizin üç yolu bir iki borç kapattık iki üc kere tatile gittik gezdik tozduk. Birbirimizi iyice tanıdık. İyi ki de yapmışız. Ama dediğim gibi evlenip hemen çocuk da yapabilirsiniz.
artık çocukla gezersiniz siz de inşallah. Yaşın küçükse erken anne olacaksın demek ne güzel o açıdan bak.