Öncelikle geçmiş olsun, sağlıkla kavuşalım hepimiz yavrularımıza, benimde bu gebeliğimde en başından beri kese dışı kanama alanı vardı, 20 hafta yoğun kanama yaşadım, iğneler, ilaçlar, serum vs, ayrıca da pıhtılaşma meğili var daha önce de bir çok kez kayıp yaşadım bu 6.gebeliğim, doktorum bende de kanama alanı geçene kadar iğneyi bir süre kesti, 15 den sonra da gün aşırı iğne yaptım, çok şükür bebek büyüdükçe kanama da alanı da geçti, daha sonra da her gün iğneye devam ettim, şu an 35 deyim hasretle bekliyorum bakalım, endişeni çok iyi anlıyorum ama stres yapmamaya çalış, doktorunu, kontrollerini ihmal etme.