Naciyeylmz Bim bezi ile ilgili 2 sorum olucak anneler Yeni doğan kullanıyorum bir ayligiz iki numaraya kaçta geçtiniz ?? Bazen beline kadar çıkmış oluyor kakası aynı durum oldumu?
Alina16 Naciyeylmz o bezler iyi değil ben yeni doğan kullandım 101in tövbe ettim birdaha almadım vasat
busra1997alpaslan2021 Naciyeylmz bimin bezini mi kullaniyorsunux beline kadr çıkıyor bnde düşündüm almk için ama molfix aldim
ikiPrensesAnnesi20 Naciyeylmz kizim 10 aylık doğduğundan beri BİM’in bezini kullanıyorum çokta memnunum beline çıkardığı için 2 numaraya geçmiştim
Merveikratanem Kızlar hangi bezi kullanırsanız kullanın beline kadar çıkıyor bezler eskisi gibi değil bu çok sinir bozucu bir durum
Nzlozkn Bende bimin besini aldım daha kullanmak nasip olmadı ama yengem 2 yegenimi de o bezle büyüttü hiçbir sorun yaşamadı.