PamirMira Merhaba kızlar doktorda 12+5 ve 13+5 de gittim ikisinde de kıza benziyor dedi. Sizlerde durum ne bu haftalarda cinsiyet öğrenen var mı
PrensesFiona PamirMira 12 de kıza benziyor dedi 16 da yüzde yüz kız dedi 🤗💕 erkek olsa bi çıkıntı görürdü canım bende görmüştüm 12 de zaten bomboştu bacak arası
PamirMira Mrv1007 ayy bana da öyle dedi ama yine de bir ay sonrayı bekleyelim dedi bu sefer net birşey demediğinden aklım sürekli acabalarda .. hiçbirşeye odaklanamıyorum keşke emin olmadan söylemeseydi 😌
PamirMira PrensesFiona evet bence de haklısınız ama yine de bir ay sonra kesin netleşir dedi. Tam %100 bişey söylemediği için kafam karmakarışık 😕 kıza odaklanıyorum sonra acaba erkek mi diye düşünce giriyor ona da alışıyorum ne yapacam 1 ay var daha yeni kontrole 😣
Mrv1007 PamirMira az önce tekrar tahlil sonucum göstermeye gittim, bir ay sonra netleşir ama kız dedi yine 🤣
Fadikb PamirMira değişebilir canım öyle düşünme . Bu erken cinsiyet tahminlerinde doktorun tecrübesi ve ultrason cihazı kalitesi çok önemli . Benim doktorum çok iyi . İlk ne dediyse o oldu
PamirMira Fadikb bende oğlumda 13 hafta da söylemişti ama net konuşmuştu başk ihtimal vermemişti bu seferki doktorum böyle söyleyince insan ne düşüneceğini şaşırıyor
kafasibidunya Ben de 14+1 de gittim erkeğe benziyor dedi ama kesin bir şey söylemedi içime hep erkek doğuyordu zaten 😍🌸
kafasibidunya PamirMira bugün kalp atışından sonra ilk kez gittim 14. Haftadayım sadece tahmini söyledi 😍