Civcivim_34 Var mı kızlar kullanan ben prima kullanıyordum ama fiyat uçmuş ya o yüzden şimdi sleepy sipariş ettim Hepsiburada da bir paket alana 2. 1 lira 180 liraya geldi 288 adet bez baya uygun ama bakalım inş pişik yapmaz
metehaninannesiii Civcivim_34 bende sleepy bio natural kullaniyorum gayet memnunum pisik tasma vs bisi olmadi
MerveAbu Kızlar ben sleepy 2 numara aldım haftaya doğuracağım bio naturel yazmıyor ama sleepy içeriğine ait şeyler yazıyor doğal olduğuna dair sorun olur mu ki bio naturel mi alsam