Bernak merhaba bende 36+3 üm bende 2 tur kordon dolanması var boyunda. Doktorum şuanlık korkulcak durum olmadıgını ama mutlaka 2 aaatte bir hareketlerine bakmamı söyledi hareketlerini dinlicem şuanlık etmezse gdicem. Allah yardımcımız olsun ama bana normal doğum olamıcağını aşağıya inemeyeceğini söyledi sezeryan içim gün verdi 1 ekime kadar bebişimizi dinliyorum 🙈