Cypriot 4 gün önce doğum yaptım, ilk 1 ay emzik kullanmak istemiyordum ama gece sürekli memede kalmak ve orda uyumak istediği için emzik vermek istiyorum şu an. Farklı emzikleri çok kez denedim fakat resmen emziği tükürüyor ağzından. Ben çocuuma nasıl emzik tutturucam? 😂
Yarendeniz Cypriot emziğin ucuna sütünden damlat ben öyle yapıyorum biraz idare ediyor benimkide atıyor apzından öyle yapınca alıyor
Neslisahhh Cypriot emziğe alıştırması bi dert sonra bıraktırması bir dert. Nolcak biz annelerin durumu🙈😂
Merveozcelikcckl Cypriot emerken uyuyakalıyor ya memeni çekip emziği vermeyi dene uyurken emme refleksine devam ediyor bebekler
srpkse Cypriot çen büyüdün de anne mi oldun yerim senin cocunu:)🙄😂😂 Bu konuyla ilgili hemen uzman annelere danışıp sana dönüyorum hatcegim şimdilik memeyi sıkı tut
Yogurtlupilav Anne sütü damlatmayı bende duymuştum, birde emme pozisyonuna getirip emzik veriliyormuş, bebek emzik olduğunu anlayana kadar alışıyormuş. İşte böyle paylaşımlara ihtiyacı var forumun, lütfen çözüm bulursanız onu da yazın, bilgiye aç anne adayları var burada 🙈
Cypriot Yogurtlupilav Emme pozisyonunda hiç denemedim niye aklıma gelmediyse, birde onu deneyim😬 Bilgiden başka ne ararsanız var, böyle de devam eder muhtemelen. Gün evi gibi maşallah.